01
Over Nuance boutique
Bedrijfs- en contactgegevens
Winkel : Boelare 34, 9900 Eeklo (gelegen tussen Gent en Brugge)
Maatschappelijke zetel : Marleen Martens, Gentseweg 31, 9910 Aalter (Ursel)
Maatschappelijke zetel : Marleen Martens, Gentseweg 31, 9910 Aalter (Ursel)
Openingsuren
02
Bestellen
Kan ik telefonisch of via e-mail een bestelling plaatsen?
Ja, u kan steeds telefonisch een bestelling plaatsen door ons te contacteren op 09 378 11 63 of door een mailtje te sturen naar info@nuance-boutique.be. Neem gerust contact met ons op.
Hoe kan ik een online bestelling plaatsen?
Kan ik een bestelling plaatsen vanuit het buitenland?
Hoe kan ik een geschenkbon bestellen?
Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?
Hoe word ik op de hoogte gebracht van de levering van mijn bestelling?
03
Betalen
Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
Op de webshop voorlopig enkel Bancontact, maar heel binnenkort ook Visa en Mastercard.
In de winkel : Bancontact, Visa, Mastercard of contant geld.
In de winkel : Bancontact, Visa, Mastercard of contant geld.
Kan ik een factuur ontvangen voor mijn bedrijf?
Wat als mijn betaling geweigerd wordt?
Zijn mijn betalingen beveiligd?
04
Verzending
Hoe worden mijn aankopen geleverd?
Afhankelijk van jouw woonplaats wordt het pakketje door Bpost of eigen leverdienst geleverd.
Wat zijn de verzendkosten?
Wat als ik niet aanwezig ben op het moment van de levering?
Wat is de levertermijn?
Kan ik mijn pakket volgen?
Ik heb een foutieve bestelling ontvangen, wat moet ik doen?
Ik heb een beschadigde bestelling ontvangen, wat moet ik doen?
Er ontbreekt iets bij mijn bestelling, wat moet ik doen?
Ik heb mijn pakket niet ontvangen.
05
Retours sturen
Hoeveel tijd heb ik om mijn artikel te retourneren?
De goederen dienen uiterlijk binnen de 14 dagen na levering teruggestuurd te worden. Hieronder vindt u meer info omtrent de retoursvoorwaarden.
Retourvoorwaarden - algemene info
Wat kost het om een artikel terug te sturen?
Kan ik een geschenkbon retourneren?
Kan ik solden of afgeprijsde artikelen retourneren?
Hoe krijg ik mijn geld terug bij retourneren?
Kan ik mijn aankoop omruilen?
Hoe meld ik een klacht?
06
Assortiment en prijzen
Prijzen webshop en winkel.
De prijzen in de webshop en de winkel zijn identiek.
Bij aankopen in de winkel zelf (Boelare 34, Eeklo), ontvangt u een kortingbon ter waarde van 5% die geldig is op uw volgende aankoop. Deze kortingbon is 1 jaar geldig.
Tijdens de soldenperiode of op afgeprijsde artikelen wordt geen kortingbon uitgeschreven.
Bij aankopen in de winkel zelf (Boelare 34, Eeklo), ontvangt u een kortingbon ter waarde van 5% die geldig is op uw volgende aankoop. Deze kortingbon is 1 jaar geldig.
Tijdens de soldenperiode of op afgeprijsde artikelen wordt geen kortingbon uitgeschreven.
Nauwkeurigheid tekst- en beeldmateriaal op de website.
Wat als een artikel niet meer voorradig is?
Zijn er promoties of solden op de webshop?
07
Services
Kan ik een beroep doen op de retouchedienst?
De retouchedienst is eveneens beschikbaar voor klanten van de webshop. In dit geval nodigen we u graag uit in de winkel om de gewenste retouche te bespreken en te organiseren.
Hoe kies ik de juiste maat?
Kan ik beroep doen op stijl- en kleuradvies?
Kan ik op afspraak naar de winkel komen?